Witaj, gościu :: Rejestruj :: Zapomniane hasło
Użytkownik: :: Hasło: ::
Wyszukiwarka Torrentów

Osób online: 10
Aktualny temat: Co się ostatnio zmieniło? : http://tnttorrent.info/viewnews.php?id=125

misiak212 (4): jak tak mowisz to znaczy ze mnie nie znasz
CatherineM (7): pisalam Show o tym miesiac temu
CatherineM (7): dlatego do gdanska jade:)
SHOW_TnT (12): Miesiac temu? tz wczoraj?
SHOW_TnT (12): :mrgreen:
CatherineM (7): miesiac temu
misiak212 (4): we wrzesniu teMS
CatherineM (7): bylo wiadomo ze nie bedzie sponsorow
misiak212 (4): ??
CatherineM (7): nie ma sponsorow nikt nie zpalaci
CatherineM (7): Jinx zawsze warto byc w takich miejscach, chociazby po to
misiak212 (4): nad morzem bede, ale nie wiem jeszcze czy w gdansku, narazie mam szcxecin i kolobrzeg do odwiefzenia
SHOW_TnT (12): Sprzdali transmije tylko do 168 krakow a liczyli na wiecej
CatherineM (7): zeby wiedziec jak sie gra w black jacka , ruletke itp
SHOW_TnT (12): a koszt transmisji jednego meczu to 70 tys
SHOW_TnT (12): wiec nie zarobia
misiak212 (4): wracam do robotki, jakby co potem pogadamy
CatherineM (7): no ja tez cos zjem
CatherineM (7): a dzis piatek wiec pifko wieczorkiem:)
lot_axe (9): [*] rut widze odeszles, na zawsze pozostaniesz w naszej pamieci :cry:
lot_axe (9): http://youtu.be/b9zl2wWcfb4
Stalker1992 (16): :shock:
TIGGER101989 (1): http://www.fotka.pl/kamerka/kobratiger
Stalker1992 (16): myślisz że taki fajny jesteś bo nazwałeś się kobratiger ?